Analýza konkurenčního prostředí realitní kanceláře FORTEX REALITY – Gabriela DOHNALOVÁ
Gabriela DOHNALOVÁ
Bakalářská práce
Analýza konkurenčního prostředí realitní kanceláře FORTEX REALITY
Analysis of competitive environment of the estate agent FORTEX REALITY
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí realitní kanceláře FORTEX REALITY. Práce je rozdělena do dvou základních částí. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se daného tématu. Druhá část je zaměřena na aplikaci teorie do praxe, zde jsou určeni a analyzováni hlavní konkurenti realitní kanceláře FORTEX REALITY ve městě Šumperku. V závěru práce jsou navržena možná …víceAbstract:
The thesis focuses on the FORTEX REALITY competition environment analysis. It is divided into two main parts. First one outlines theoretical facts related to the subject. Second one implements these facts into general practice and identifies FORTEX REALITY main competitors in Šumperk. The thesis includes proposals for current status improvement and the questionnaire survey assessment, that compiled …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zveřejnit od: 11. 12. 2009
Identifikátor:
13519
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOHNALOVÁ, Gabriela. Analýza konkurenčního prostředí realitní kanceláře FORTEX REALITY. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum konkurenceschopnosti leasingových společností
Daniel Dobeš -
Marketingový výzkum jako prostředek ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu
Valeriia Onishchenko -
Marketingové aktivity a konkurenceschopnost lyžařské školy
Martin Knot -
Konkurenceschopnost v cestovním ruchu
Tereza Slavíková -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Konkurenceschopnost města Opavy v cestovním ruchu
Andrea Říčná -
Konkurenceschopnost firem - ubytovací zařízení
Šárka Luňáková -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová