Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra – Bc. Veronika JELÍNKOVÁ
Bc. Veronika JELÍNKOVÁ
Diplomová práce
Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra
Structured learning for children with Autistic Spectrum Disorders
Anotace:
Má diplomová práce se zabývá metodikou TEACCH programu, kterou využíváme u dětí a žáků s poruchami autistického spektra a hovoříme o strukturovaném učení. Popisuji poruchy autistického spektra /PAS/, výchovu a vzdělávání dětí a žáků s PAS a metody používané při práci s těmito dětmi. V praktické části poukazuji na přednosti využití strukturovaného učení u dětí s PAS a sleduji především jeho vliv na …víceAbstract:
My diploma thesis deals with methodics of the TEACCH program, which we apply on children and pupils with autism spectrum disorders and we discuss the structured teaching. I describe autism spectrum disorders (ASD), training and education of children and pupils with ASD and methods used close to the work with these children. In applied part I refer to advantages of usage of the structured teaching on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2013
Zveřejnit od: 4. 7. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JELÍNKOVÁ, Veronika. Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.7.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 7. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Strukturované učení u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Daniela BARÁKOVÁ -
Aplikace strukturovaného učení a tvorba učebních pomůcek strukturovaného učení pro žáky s PAS ve speciální mateřské škole
Markéta TÁBORSKÁ -
Strukturované učení u žáků s poruchami autistického spektra a přidruženým mentálním postižením
Martina TOPOLOVÁ