Marketingová strategie firmy v oblasti služeb – Elena Buravtceva
Elena Buravtceva
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Marketing strategy of the company service segment
Abstract:
Cílem této práce je provést marketingovou analýzu vybraného čtyřhvězdičkového hotelu „Hotel Royal Prague“ a navrhnout vhodnou marketingovou strategii ke zlepšení stávající situace daného podniku na trhu.Použité metody v práci jsou: metoda pozorování, metoda strukturovaného rozhovoru, popisná metoda, metoda analyzování sekundárních dat, komparace, analýza.Abstract:
The aim of this Bachelor’s Dissertation is to conduct marketing analysis of a selected four-star hotel – ‚Hotel Royal Prague‘and recommend a suitable marketing strategy aimed at the improvement of the current position of the hotel on the market.The methods used in the paper are: observations, structured interview, description, secondary data analysis, comparison, analysis.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/forlr/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Eliška Smotlachová
- Reader: Ing. Karolína Macháčková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková