Sponzorství neziskových organizací firmami – Bc. Daniela Bednářová
Bc. Daniela Bednářová
Bakalářská práce
Sponzorství neziskových organizací firmami
Sponsorship of NGOs from firms
Anotace:
Bakalářská práce na téma ,,Sponzorství neziskových organizací firmami“ je rozdělena na části teoretickou a praktickou. V teoretické části je pojem sponzoring rozebrán v kontextu různých oblastí, se kterými přímo souvisí, a to firemní filantropie, společensky odpovědná firma, public relations, reklama a daně. V praktické části je uveden příklad podpory neziskového sektoru společností Jihomoravská plynárenská …víceAbstract:
The bachelor thesis of the topic ,,Sponsorship of NGOs from firms“ is dividend into theoretical and practical parts. In theoretical part is the concept of sponsorship discussed in the context of different areas, which are directly related, such as corporate philanthropy, corporate social responsibility, public relations, advertising and taxes. The practical parts includes a show of support for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bfqcz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marek Pavlík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić