Sponzorství neziskových organizací firmami – Bc. Daniela Bednářová
Bc. Daniela Bednářová
Bachelor's thesis
Sponzorství neziskových organizací firmami
Sponsorship of NGOs from firms
Abstract:
Bakalářská práce na téma ,,Sponzorství neziskových organizací firmami“ je rozdělena na části teoretickou a praktickou. V teoretické části je pojem sponzoring rozebrán v kontextu různých oblastí, se kterými přímo souvisí, a to firemní filantropie, společensky odpovědná firma, public relations, reklama a daně. V praktické části je uveden příklad podpory neziskového sektoru společností Jihomoravská plynárenská …moreAbstract:
The bachelor thesis of the topic ,,Sponsorship of NGOs from firms“ is dividend into theoretical and practical parts. In theoretical part is the concept of sponsorship discussed in the context of different areas, which are directly related, such as corporate philanthropy, corporate social responsibility, public relations, advertising and taxes. The practical parts includes a show of support for the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bfqcz/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2010
- Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Reader: Ing. Marek Pavlík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Economics and Administration
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić