České hudební festivaly a jejich propagace – Nela KAMARÁDOVÁ
Nela KAMARÁDOVÁ
Bakalářská práce
České hudební festivaly a jejich propagace
Czech music festivals and their promotion
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá hudebními festivaly v České republice. V dané problematice jsme se zaměřili na historii a vývoj čtyř největších a nejvýznamnějších českých hudebních festivalů klasické i populární hudby. Z klasické hudby je to festival Pražské jaro a Smetanova Litomyšl. Z hudby populární pak Colours of Ostrava a Rock for People. V teoretické části bakalářské práce byla také definována hudební …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with music festivals in the Czech Republic. In this issue, we looked at the history and development of the four largest and most important Czech classical and popular music festivals. From classical music festivals, it is the Prague Spring and Smetanova Litomyšl, from popular music festivals than Colours of Ostrava and Rock for People. In the theoretical part of the bachelor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Lenka Přibylová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAMARÁDOVÁ, Nela. České hudební festivaly a jejich propagace. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Popularizace hudby a organizace hudebního života
Práce na příbuzné téma
-
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava
Lucie Blahetková -
Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
Aneta Pospíšilová -
Hodnotící adjektiva v propagačních textech na webových stránkách Colours of Ostrava
Martin TROPEK -
Dramaturgická analýza festivalu Colours of Ostrava v letech 2002-2014
Zuzana VAIDOVÁ -
Marketing a propagace festivalu Colours of Ostrava
Ondřej Vaněk -
Analýza ekonomických dopadů eventu Colours of Ostrava na rozvoj cestovního ruchu v regionu
Veronika Vlčková -
Die Marketinganalyse des Festivals Colours of Ostrava und Lollapalooza Berlin
Diana VLČKOVÁ