Prostorové strategie nízkonákladových leteckých dopravců ve střední Evropě – Bc. Martina Michálková
Bc. Martina Michálková
Master's thesis
Prostorové strategie nízkonákladových leteckých dopravců ve střední Evropě
Spatial strategies of low-cost airlines in Central Europe
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá prostorovými strategiemi nízkonákladových leteckých dopravců ve střední Evropě, tedy v Polsku, Německu, Česku, Slovensku, Rakousku a Maďarsku. První část představuje charakteristiky změn v letecké dopravě a tzv. low - cost modelu. Hlavní část práce je zaměřena na analýzu prostorových strategií především těchto dopravců Ryanair, Germanwings, easyJet, Wizz Air, SkyEurope a Norwegian …viacAbstract:
This thesis deals with the spatial strategies of low cost airlines in Central Europe: Poland, Germany, Czech Republic, Slovak Republic, Austria and Hungary. The first part presents the characteristics of changes in air traffic and low-cost model. The main part is focused on the analysis of the spatial strategies especially those carriers: Ryanair, Germanwings, Ryanair, Wizz Air, SkyEurope and Norwegian …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nkg2l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedúci: Mgr. Daniel Seidenglanz, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Miroslav Marada, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasaryk University
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Geography and Cartography / Regional Geography and Regional Planning
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová