Základní formáty elektronické-internetové reklamy(reklamy) a měření jejich účinnosti – Bc. Milan Vlk
Bc. Milan Vlk
Bakalářská práce
Základní formáty elektronické-internetové reklamy(reklamy) a měření jejich účinnosti
The basic format of the Internet advertising and a measurement of their effect
Anotace:
V bakalářské práci je mým záměrem shrnout současné formáty elektronického-internetového marketingu a vytvořit tak manuál využitelný při rozhodování o výběru médií pro danou marketingovou komunikaci. Teoretická část obsahuje poznatky získané z odborné literatury, odborných konferencí, pořádaných Sdružením pro internetovou reklamu a vlastních zkušeností z mé dosavadní praxe. Skládá se ze tří kapitol …víceAbstract:
In the bachelor thesis I am trying to summarize presents format of digital-internet marketing and build up a manual which could be used as a guide book in decision making process of choosing media for some marketing communication. Theoretical part of thesis contains information gained from literature, conferences organized by the Association for the Internet Advertising and my own working experience …víceKlíčová slova
Marketing reklama integrovaná marketingová komunikace elektronický marketing internetový marketing internetová reklama mobilní marketing mobilní reklama telemarketing call-centra efektivita marketingové komunikace způsoby měření efektivity moderní marketing. Marketing advertising integrated marketing communication digital marketing Internet marketing Internet advertising mobile marketing mobile advertising call-centers effectiveness of marketing communication measurement of effectiveness modern marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z69yw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
Analyzing The Effectiveness of Internet Marketing in Growing Sales
YASH BHAGAT -
Effectiveness of nostalgia marketing in contemporary movies on consumers from young generation.
Anna Kopchenova -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo