Bc. Milan Vlk

Bachelor's thesis

Základní formáty elektronické-internetové reklamy(reklamy) a měření jejich účinnosti

The basic format of the Internet advertising and a measurement of their effect
Abstract:
V bakalářské práci je mým záměrem shrnout současné formáty elektronického-internetového marketingu a vytvořit tak manuál využitelný při rozhodování o výběru médií pro danou marketingovou komunikaci. Teoretická část obsahuje poznatky získané z odborné literatury, odborných konferencí, pořádaných Sdružením pro internetovou reklamu a vlastních zkušeností z mé dosavadní praxe. Skládá se ze tří kapitol …more
Abstract:
In the bachelor thesis I am trying to summarize presents format of digital-internet marketing and build up a manual which could be used as a guide book in decision making process of choosing media for some marketing communication. Theoretical part of thesis contains information gained from literature, conferences organized by the Association for the Internet Advertising and my own working experience …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: JUDr. Petr Majerik

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní