Analýza online marketingových strategií a tvorba firemního webu – Dominik Hlaváček
Dominik Hlaváček
Diplomová práce
Analýza online marketingových strategií a tvorba firemního webu
Online marketing strategies analysis and business website development
Anotace:
Tato práce se zabývá oblastí online propagace malé firmy, porovnává průběh a výsledky aplikace různých online marketingových strategií, placených i neplacených. V teoretické části jsou představena témata a aspekty tvorby firemního webu prostřednictvím redakčního systému WordPress, poté jsou popsána východiska pro optimalizaci webu pro vyhledávače, a dále je rozebrána oblast PPC reklam, možnosti jejich …víceAbstract:
This thesis deals with the area of online promotion of a small business, compares progress and results of applicating various online marketing strategies, paid and unpaid. In the theoretical part, the topics and aspects of creating a business website using the WordPress content management system are presented, then the basis of website search engine optimization is described, and the area of PPC ads …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
- Oponent: Tomáš Vohnický, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing Focused on Google Adwords and Facebook - Eshop Yapko.cz Case Study
Duc Hoang Do -
Online marketing vybrané firmy
Tomáš Hloušek -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Využití PPC a SEO v oblasti online marketingu
Jan Procházka
Název
Vložil
Vloženo
Práva