Analýza online marketingových strategií a tvorba firemního webu – Dominik Hlaváček
Dominik Hlaváček
Master's thesis
Analýza online marketingových strategií a tvorba firemního webu
Online marketing strategies analysis and business website development
Abstract:
Tato práce se zabývá oblastí online propagace malé firmy, porovnává průběh a výsledky aplikace různých online marketingových strategií, placených i neplacených. V teoretické části jsou představena témata a aspekty tvorby firemního webu prostřednictvím redakčního systému WordPress, poté jsou popsána východiska pro optimalizaci webu pro vyhledávače, a dále je rozebrána oblast PPC reklam, možnosti jejich …moreAbstract:
This thesis deals with the area of online promotion of a small business, compares progress and results of applicating various online marketing strategies, paid and unpaid. In the theoretical part, the topics and aspects of creating a business website using the WordPress content management system are presented, then the basis of website search engine optimization is described, and the area of PPC ads …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
- Reader: Tomáš Vohnický, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLAVÁČEK, Dominik. \textit{Analýza online marketingových strategií a tvorba firemního webu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/xew7nm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Online Marketing Focused on Google Adwords and Facebook - Eshop Yapko.cz Case Study
Duc Hoang Do -
Online marketing vybrané firmy
Tomáš Hloušek -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Využití PPC a SEO v oblasti online marketingu
Jan Procházka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights