Jan FLESAR

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace destinace cestovního ruchu

Marketing communication of tourist destination
Anotácia:
Tato bakalářská práce se soustředí na zhodnocení marketingové komunikace pro předem vybranou destinaci - Karlovarský kraj. První kapitola obsahuje teoretický přehled zkoumaného problému. Nejprve je představen pojem destinace a popsán destinační marketing včetně strategického a taktického marketingu destinace. Dále je pozornost věnována vymezení marketingovému mixu destinace cestovního ruchu, která …viac
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the evaluation of marketing communication for a pre-selected destination - the Karlovy Vary Region. The first chapter contains a theoretical overview of the problem under study. First, the concept of destination is introduced and destination marketing is described, including strategic and tactical destination marketing. Next, attention is paid to the definition of the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Doc. Ing. Petr Štumpf, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FLESAR, Jan. Marketingová komunikace destinace cestovního ruchu. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/