Ing. Jiří Hurt
Bakalářská práce
Reklama a její účinnost
Efficiency of advertising
Anotace:
Reklama byla, je a bude v budoucnu pro zadavatele stále větší výzvou. Jejím cílem je poskytovat informace, ovlivňovat chování, přesvědčovat a vytvářet postoje a návyky spotřebitelů. Bez využití vhodných propagačních prostředků v dnešní době nemá jakýkoli produkt šanci uspět. Cílem mé bakalářské práce je zjistit jak reklama působí na spotřebitele. V praktické části se budu zabývat účinností reklamy …víceAbstract:
Advertising was, is and will be in the future to sponsors a growing challenge. Its aim is to provide information, influence behaviour, persuade and develop attitudes and habits of consumers. Without the use of appropriate promotional tools today has not any product a chance to succeed. The goal of my thesis is to determine how advertising works on the consumer. In the practical part, I will address …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x1a9v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Anna Kočová
- Oponent: Ing. Milan Rubín
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vymezení pojmu cílová skupina senioři
Petra Hejduková -
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
Denisa Hustolesová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Filip Englich -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Petr Ulbrich -
Výzkum vlivu jednotlivých druhů reklamy na specifické cílové skupiny
Nastasiya Tsvyk -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Alexandra Mandová -
Vliv cílových skupin na strategie neziskových organizací
Adam Krajčík