Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke – Matej Petrinec
Matej Petrinec
Bakalářská práce
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Marketing research customer satisfaction in selected bank
Abstract:
Thesis deals with market research satisfaction of customers in selected banks. Bachelor thesis consists of a theoretical part and analytical part. The theoretical part of our bachelor thesis, we focused on the definition of basic concepts such as financial and banking marketing, marketing mix, marketing research and customer satisfaction. In the analytical part we looked at selected banks, where we …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovým výskumom spokojnosti klienta vo vybranej banke. Bakalárska práca sa skladá z teoretickej časti a analytickej časti. V teoretickej časti našej bakalárskej práci sme sa zamerali na vymedzenie základných pojmov ako je finančný a bankový marketing, marketingový mix, marketingový výskum a spokojnosť klienta. V analytickej časti sme sa zaoberali vybranou bankou, …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/iy138/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
- Oponent: Ing. Veronika Littvová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Teoretické a metodologické prístupy k problematike zisťovania spokojnosti klienta v komerčnej banke
Jana Pacalajová -
Využitie marketingových nástrojov pri predaji hypotekárnych úverov a ich vplyv na spokojnosť klienta
Igor Strúčka -
Spokojnosť klienta v Tatra banke
Beáta Šabíková -
Kľúčové faktory spokojnosti klientov komerčnej banky
Lucián Štefaňák -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong