Marketingová strategie event agentury vstupující na trh – Bc. Eva Horáková
Bc. Eva Horáková
Diplomová práce
Marketingová strategie event agentury vstupující na trh
Marketing Strategy of a Newly Established Event Agency Entering a Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií event agentury vstupující na trh na Vysočině. Doposud byla činnost subjektu zanedbatelná, stejně jako marketingové aktivity podniku. Cílem této diplomové práce je zhodnocení stávající strategie, návrh nové strategie a marketingového mixu.Teoretická část je vypracována na základě informací z odborné literatury a doplňujících zdrojů. Obsahuje definici …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing strategy of a newly established event agency entering a market in Vysočina. So far, the activity of a subject has been negligible, just like the marketing activities of the company. The aim of this diploma thesis is to evaluate the current marketing strategy, design new strategy and marketing mix.The theoretical part is based on information from professional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Analysis of external form of financing in Bosnia and Herzegovina
Nejla Čaušević -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
External Vector of Rosatom’s Development: Case Studies of Activities in Turkey, Finland and Hungary
Nikita Minin -
Strategic and Financial Analysis and Valuation of the Enterprise
Nikola Wimmerová -
Effects of the environmental measures of ZSNP, a.s. on internal and external environment
Lucia Klimková -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Eliška Boublíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva