Tereza Bočková
Bakalářská práce
Výuka v klubech pro nadané při ZŠ
Teaching methods in after-school clubs for gifted children at primary schools
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je Výuka v klubech pro nadané při ZŠ. Cíl mé práce je zaměřen na výuku v klubech pro nadané. Jak klub pro nadané funguje. Jaká je jeho organizace, tedy jak probíhá výuka, jaký je obsah výuky v klubech a jaké metody jsou v rámci výuky využívány. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části je definováno nadání a kdo je nadaný žák. Dále je zde uvedeno …víceAbstract:
The subject of my bachelor‘s thesis is Teaching in after-school clubs for the gifted at Primary Schools . The work is focused on teaching in such clubs for the gifted. It deals with the questions of how a club for gifted children works, what its organization is – meaning what the teaching looks like – what the content of the lessons in such a club is and the teaching methods used. The work is divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/azqsq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Martin Majcík
- Oponent: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Gifted Children in English Lessons
Hana Chlubná -
Teaching English to Gifted Pupils in Lower Secondary School
Zuzana Hladíková -
Aktivizující metody pro práci s nadanými dětmi v Klubu nadaných dětí v Ostravě
Kateřina DESENSKÁ -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Metody výuky nadaných žáků v hodinách zeměpisu
Martin Novák -
Aktivizační metody ve výuce odborných technických předmětů na středních školách
Jiří Wasserburger -
Metody a formy výuky na málotřídní škole
Lenka Hladíková -
Aplikace uživatelského přístupu jako vyučovací metody ve výuce fyziky na základní škole
Josef Hanák