Komunikace při utváření podnikové identity – Bc. Kamila Dolejšová
Bc. Kamila Dolejšová
Master's thesis
Komunikace při utváření podnikové identity
The Communication of formation corporate identity
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá především firemní identitou a jejími hlavními prvky jako jsou firemní kultura, firemní komunikace, firemní design a produkt. Synergie všech zmíněných prvků je zásadní pro fungování celého podniku. Dále se práce zaobírá komunikací jako nástrojem, který je důležitý při formování firemní identity. Práce je rozdělena do dvou hlavních kapitol. V první kapitole je téma komunikace …viacAbstract:
This thesis mainly deals with corporate identity and its major elements such as corporate culture, corporate communications, corporate and product design. The synergy of all these elements is essential for the functioning of the enterprise. The thesis deals with communication as a tool, which is important in shaping the corporate identity. The work is divided into two main chapters. The first chapter …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jnuea/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Evžen Staněk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Analýza interní a externí komunikace ve vybraných hotelech
Nikola Klégrová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Petra Ritschelová -
Komunikace v personálním marketingu vybrané firmy
Raszka Raszka -
Interpersonální komunikace ve firmě
Evelina Mikhailova -
Zhodnocení interní a externí komunikace ve firmě BOSCH DIESEL s.r.o.
Dominika Pertlíková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Victoria Shestakova