Bc. Kamila Dolejšová

Master's thesis

Komunikace při utváření podnikové identity

The Communication of formation corporate identity
Abstract:
Diplomová práce se zabývá především firemní identitou a jejími hlavními prvky jako jsou firemní kultura, firemní komunikace, firemní design a produkt. Synergie všech zmíněných prvků je zásadní pro fungování celého podniku. Dále se práce zaobírá komunikací jako nástrojem, který je důležitý při formování firemní identity. Práce je rozdělena do dvou hlavních kapitol. V první kapitole je téma komunikace …more
Abstract:
This thesis mainly deals with corporate identity and its major elements such as corporate culture, corporate communications, corporate and product design. The synergy of all these elements is essential for the functioning of the enterprise. The thesis deals with communication as a tool, which is important in shaping the corporate identity. The work is divided into two main chapters. The first chapter …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Evžen Staněk

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní