Komunikace při utváření podnikové identity – Bc. Kamila Dolejšová
Bc. Kamila Dolejšová
Master's thesis
Komunikace při utváření podnikové identity
The Communication of formation corporate identity
Abstract:
Diplomová práce se zabývá především firemní identitou a jejími hlavními prvky jako jsou firemní kultura, firemní komunikace, firemní design a produkt. Synergie všech zmíněných prvků je zásadní pro fungování celého podniku. Dále se práce zaobírá komunikací jako nástrojem, který je důležitý při formování firemní identity. Práce je rozdělena do dvou hlavních kapitol. V první kapitole je téma komunikace …moreAbstract:
This thesis mainly deals with corporate identity and its major elements such as corporate culture, corporate communications, corporate and product design. The synergy of all these elements is essential for the functioning of the enterprise. The thesis deals with communication as a tool, which is important in shaping the corporate identity. The work is divided into two main chapters. The first chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jnuea/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Mgr. Evžen Staněk
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Analýza interní a externí komunikace ve vybraných hotelech
Nikola Klégrová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Petra Ritschelová -
Komunikace v personálním marketingu vybrané firmy
Raszka Raszka -
Interpersonální komunikace ve firmě
Evelina Mikhailova -
Zhodnocení interní a externí komunikace ve firmě BOSCH DIESEL s.r.o.
Dominika Pertlíková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Victoria Shestakova