Bc. Kamila Dolejšová

Master's thesis

Komunikace při utváření podnikové identity

The Communication of formation corporate identity
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá především firemní identitou a jejími hlavními prvky jako jsou firemní kultura, firemní komunikace, firemní design a produkt. Synergie všech zmíněných prvků je zásadní pro fungování celého podniku. Dále se práce zaobírá komunikací jako nástrojem, který je důležitý při formování firemní identity. Práce je rozdělena do dvou hlavních kapitol. V první kapitole je téma komunikace …viac
Abstract:
This thesis mainly deals with corporate identity and its major elements such as corporate culture, corporate communications, corporate and product design. The synergy of all these elements is essential for the functioning of the enterprise. The thesis deals with communication as a tool, which is important in shaping the corporate identity. The work is divided into two main chapters. The first chapter …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
  • Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Evžen Staněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní