Přístupy pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní škole – Bc. Anna Hlavičková
Bc. Anna Hlavičková
Diplomová práce
Přístupy pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní škole
The approaches of educators to pupils with special needs in elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá přístupy pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní škole. Práce je rozčleněna do čtyř kapitol. Teoretická část diplomové práce se zabývá inkluzivním vzděláváním a jeho legislativními podmínkami, základním vzděláváním a poradenským systémem v České Republice, rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání, přístupy pedagogů k žákům se speciálními …víceAbstract:
The thesis is focused on approaches of educators to pupils with special needs in elementary school. There are four chapters. The theoretic part od thesis is about inclusive education and it's legislative conditions, elementary education and an advisory system in Czech Republic, Framework Education Programme for Elementary Education, the teacher's approaches to pupils with special educational needs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o0ovg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 5. 2016
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ