Rozvoj malého a středního podnikání ve vybraném regionu - maloobchod a služby – Ing. Jan Pestr
Ing. Jan Pestr
Master's thesis
Rozvoj malého a středního podnikání ve vybraném regionu - maloobchod a služby
Development of SME in selected region - retail and services
Abstract:
Maloobchod a služby patří mezi klíčové sektory moderních ekonomik. Tato odvětví prošla v posledních letech dramatickými změnami, které ovlivnily zejména oblast malého a středního podnikání. Cílem mé práce je analýza malého a středního podnikání v sektoru maloobchodu a služeb ve správním obvodu obce s rozšířenou působností Tišnov. Zaměřuji se na analýzu daného sektoru jednak pomocí Registru ekonomických …moreAbstract:
Retail and services belongs to the key segments of modern economies. Throughout the recent period, this sector has gone through dramatic changes, which affected especially small and medium enterprises. The goal of my thesis is to analyse small and medium enterprises in the retail and service sector in the district of administration Tisnov. I focus on general analysis of the above-mentioned segment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gmcfr/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2006
- Supervisor: RNDr. Jaroslav Maryáš, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PESTR, Jan. \textit{Rozvoj malého a středního podnikání ve vybraném regionu - maloobchod a služby}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2006. Available from: https://theses.cz/id/xh2dbj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Theses on a related topic
-
Registr ekonomických subjektů
Miroslava Pučanová -
Prostorové analýzy veřejně dostupných dat ekonomických subjektů v České republice
Vojtěch CÍCHA -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek