Dámská módní značka a emoční marketing – Bc. Veronika Hasalíková
Bc. Veronika Hasalíková
Bachelor's thesis
Dámská módní značka a emoční marketing
Women´s fashion brand and emotional marketing
Abstract:
Záměrem této bakalářské práce bylo vypracovat stručný popis vlivu emocí na budování vztahu mezi dámskou módní značkou a jejími zákaznicemi. V teoretické části je obecné pojednání o značkách, emočním marketingu a konkurenci. Dále je představena společnost Miroslav Kandr - Elegance, která vyrábí dámskou značkovou módu Infinite. Praktickou část tvoří marketingový průzkum. Účelem dotazníku bylo analyzovat …moreAbstract:
The aim of this bachelor´s thesis is to elaborate a brief description of the influence of the emotions on the forming of the relation between the brand and its female customers. The theoretic part includes general treatise about the brands, the marketing of the emotions and the competition. Further it includes the introduction of the company Miroslav Kandr - Elegance which produces the women´s fashion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Ludmila Fridrichová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hasalíková, Veronika. Dámská módní značka a emoční marketing. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Textile EngineeringBachelor programme / field:
Textil / Textile marketing
Theses on a related topic
-
Plus size modelky a inkluzivní marketing v marketingové komunikaci dámských módních značek.
Patricie Valíčková -
Působení vizuálního zpracování reklamy na emoce a vnímání značky
Gabriela Pličková -
Emoce v marketingové komunikaci
Milana Salimova -
Emoce v reklamě-jejich využití či zneužití?
Ivana BAJGAROVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights