Firemní kultura společnosti OVB Allfinanz,a.s. ve Španělsku – Barbora Novotná
Barbora Novotná
Bakalářská práce
Firemní kultura společnosti OVB Allfinanz,a.s. ve Španělsku
Corporate culture of the company OVB Allfinanz on the Spanish market
Anotace:
Tato práce se zabývá specifiky španělské kultury v souvislosti s působením mezinárodní poradenské firmy OVB Allfinanz na trhu Španělska. Vymezuje hlavní rysy a charakteristiky kultury pro pochopení spolupráce s klienty na území celé Evropy. Zároveň vymezuje pojem firemní kultura. Praktická část práce si klade za cíl konkrétně popsat fungování firmy na španělském trhu. Zároveň vymezuje jaký má firemní …víceAbstract:
This work describes the specifics of Spanish culture in connection with the existence of the international consulting firm OVB Allfinanz on the market of Spain. It outlines the main features and characteristics of culture for the reason of collaboration with clients throughout whole Europe. The work also defines the concept of corporate culture. The practical part of the work aims to describe the system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44523
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2015
- Vedoucí: Františka Müllerová
- Oponent: Martina Hábová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44523
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Safeguarding Corporate Culture in the Hybrid Workplace
Ilya Novokhatskiy -
How SAP Incorporates Inclusivity in their Corporate Culture
Preethika Prasanthan -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková