Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení, ADHD či ADD na 1. stupni základní školy – Bc. Šárka Sixtová
Bc. Šárka Sixtová
Diplomová práce
Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení, ADHD či ADD na 1. stupni základní školy
Evaluation of pupils with Specific learning Disabilities, Attention Deficit Hyperactivity Disorder or Attention Deficit Disorder integrated into primary school
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením žáků se specifickými poruchami učení, ADHD či ADD na 1. stupni základní školy. Teoretická část je členěna do tří kapitol. Definuje pojem inkluzivní vzdělávání, charakterizuje žáka se speciálními vzdělávacími potřebami a věnuje se jejich legislativnímu vymezení. Dále uvádí jednotlivé funkce, typy, formy a kritéria školního hodnocení. Čtvrtá kapitola obsahuje …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the evaluation of pupils with specific learning difficulties, ADHD and ADD at primary schools. The theoretical part is divided into three chapters. It defines inclusive education, characterizes pupils with specific learning needs and deals with their legislative definition. Moreover, it enumerates specific functions, types, forms and criteria of school evaluation. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/es249/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Aplicación de algunos elementos del plan Dalton en la enseñanza de ELE
Valerie Šebková -
A Plan for Developing an Ecological Business Approach for a Selected Company
Vojtěch Nekula -
Inclusive education for children from marginalized Roma communities
Terézia Bednárová -
Self-evaluation of Young Learners
Eva Janková -
Sebehodnocení a jeho vliv na self-efficacy žáků
Veronika Hebronová