Analýza marketingovej komunikácie značky Mattoni v spojení s Run Czech – Anton Kočan
Anton Kočan
Diplomová práce
Analýza marketingovej komunikácie značky Mattoni v spojení s Run Czech
Analýza marketingové komunikace značky Mattoni ve spojení s RunCzech
Anotace:
Tato diplomová práce zpracovává a navrhuje marketingové komunikační aktivity projektu Mattoni Freerun. Jednotlivé aktivity, které jsou v projektu použity jsou taktéž doplněné o návrhy a zlepšení, kterými se vedení může při komunikaci myšlenky projektu inspirovat. Hlavní myšlenkou projektu Mattoni Freerun je aktivovat běžce společně se značkou, kde cílem je spojit běh a vodu značky Mattoni v jedno neoddělitelné …víceAbstract:
This thesis elaborates and suggests marketing communication activities of the project Mattoni FreeRun. The activities to be used in the project are also accompanied by suggestions and improvements, which may inspire the project management to communicate ideas. The main idea of the project is to activate Mattoni FreeRun runners together with the brand, which aims to combine running and water Mattoni …víceAbstract:
Táto diplomová práca spracováva a navrhuje marketingové komunikačné aktivity projektu Mattoni FreeRun. Jednotlivé aktivity, ktoré sa v projekte použijú sú taktiež doplnené o návrhy a zlepšenia, ktorými sa vedenie môže pri komunikácii myšlienky projektu inšpirovať. Hlavnou myšlienkou projektu Mattoni FreeRun je aktivovať bežcov spoločne so značkou, kde cieľom je spojiť beh a vodu značky Mattoni v jedno …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45114
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Marek Miláček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45114
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky
Veronika Pavelková -
Psychologická analýza značky Mattoni
Hana Kaderová -
Analýza marketingové komunikace značky Mattoni
Tereza Jacinová -
Image značky Mattoni
Denisa Hašková -
Komunikační marketingová strategie značky Mattoni pro sportovní partnerství
Jakub Folauf -
Dopady pořádání běžecké série RunCzech na cestovní ruch destinací Liberec, Ústí nad Labem 2020
Karolína Vološinová -
Běh naboso versus běh v klasické běžecké obuvi z hlediska prevence zranění
Václav MOTYČKA -
P: Přirozený běh věcí
Weronika Wozniak