Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her – Bc. Pavel Řepásek
Bc. Pavel Řepásek
Master's thesis
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Optimization of The Marketing Mix through Game Theory
Abstract:
Diplomová práce se zabývá syntézou oborů teorie her a politického marketingu. Tématem diplomové práce je „Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her“. Jedná se o projekt optimalizovaného marketingového (komunikačního) mixu předvolební kampaně, vybrané politické strany, za použití herních strategií. Teorie her je v současné době rozvíjející se disciplína aplikované matematiky, která …moreAbstract:
This diploma thesis deals with synthesis of Game Theory and Political Marketing. The main topic of this diploma thesis is "Optimization of Marketing Mix through Game Theory". This is a project of an optimized marketing (communication) mix of the pre-election campaign, selected political parties while using game strategies. These days this Game Theory is a growing discipline of applied mathematics, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rek4i/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2017
- Supervisor: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Reader: Ing. Bc. Jiří Mihola, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Oligopoly a teorie her
Gabriela Klánová -
Teorie her v redistribučním systému a podnikové praxi
Jan Homola -
Teorie her a rozhodování pro inženýrské aplikace
David Šrom -
Teorie her a ekonomické systémy
Jiří Benesch -
Marketingové komunikace deskové hry Dračí Hlídka na sociálních sítích
Veronika Goldmanová -
Využití CSR aktivit firem v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé
Klára Suchánková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketingová strategie deskové hry Kličkovaná
Karel Hliněný