Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her – Bc. Pavel Řepásek
Bc. Pavel Řepásek
Diplomová práce
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Optimization of The Marketing Mix through Game Theory
Anotace:
Diplomová práce se zabývá syntézou oborů teorie her a politického marketingu. Tématem diplomové práce je „Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her“. Jedná se o projekt optimalizovaného marketingového (komunikačního) mixu předvolební kampaně, vybrané politické strany, za použití herních strategií. Teorie her je v současné době rozvíjející se disciplína aplikované matematiky, která …víceAbstract:
This diploma thesis deals with synthesis of Game Theory and Political Marketing. The main topic of this diploma thesis is "Optimization of Marketing Mix through Game Theory". This is a project of an optimized marketing (communication) mix of the pre-election campaign, selected political parties while using game strategies. These days this Game Theory is a growing discipline of applied mathematics, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rek4i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2017
- Vedoucí: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jiří Mihola, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Oligopoly a teorie her
Gabriela Klánová -
Teorie her v redistribučním systému a podnikové praxi
Jan Homola -
Teorie her a rozhodování pro inženýrské aplikace
David Šrom -
Teorie her a ekonomické systémy
Jiří Benesch -
Marketingové komunikace deskové hry Dračí Hlídka na sociálních sítích
Veronika Goldmanová -
Využití CSR aktivit firem v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé
Klára Suchánková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketingová strategie deskové hry Kličkovaná
Karel Hliněný