Analýza rizik zavádění nového produktu na trh – Lukáš Staněk
Lukáš Staněk
Bakalářská práce
Analýza rizik zavádění nového produktu na trh
-
Risk Analysis of Introduction New Product on Market
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce bude zpracovat analýzu rizik týkající se zavádění nového produktu na trh pro pekárnu v Zádveřicích. Bakalářská práce je rozdělena na dvě stěžejní části. Teoretická část bude zaměřena na oblast marketingu, proces plánování až po zavedení nového výrobku na trh, vybrané marketingové analýzy, volbu strategie a marketingový mix. Dále bude objasněna problematika řízení rizik …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis will be to create risk analysis of introduction new product on market for bakery in Zádveřice. Bachelor thesis is divided on two main parts. The theoretical part will be focused on marketing area, planning process leading to introduction of new product on market, chosen marketing analyses, choice of strategy and marketing mix. Next will be explained issue of risk …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Staněk, Lukáš. Analýza rizik zavádění nového produktu na trh. Uherské Hradiště, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Procesní inženýrství / Ovládání rizik
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila