Lukáš Staněk
Bachelor's thesis
Analýza rizik zavádění nového produktu na trh
-
Risk Analysis of Introduction New Product on Market
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce bude zpracovat analýzu rizik týkající se zavádění nového produktu na trh pro pekárnu v Zádveřicích. Bakalářská práce je rozdělena na dvě stěžejní části. Teoretická část bude zaměřena na oblast marketingu, proces plánování až po zavedení nového výrobku na trh, vybrané marketingové analýzy, volbu strategie a marketingový mix. Dále bude objasněna problematika řízení rizik …moreAbstract:
The main aim of this bachelor thesis will be to create risk analysis of introduction new product on market for bakery in Zádveřice. Bachelor thesis is divided on two main parts. The theoretical part will be focused on marketing area, planning process leading to introduction of new product on market, chosen marketing analyses, choice of strategy and marketing mix. Next will be explained issue of risk …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Staněk, Lukáš. Analýza rizik zavádění nového produktu na trh. Uherské Hradiště, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / field:
Process Engineering / Risk Control
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila