Sabina Balcarová
Bachelor's thesis
Strategická analýza SP Distribuce s.r.o
Strategic Analysis of SP Distribuce s.r.o.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vypracování strategické analýzy společnosti SP Distribuce s.r.o. a navržení strategických doporučení pro zlepšení jejího řízení v budoucnu. Práci tvoří teoretická a praktická část. V teoretické části jsou popsány jednotlivé strategické analýzy včetně jejich významu a způsobu zpracování a základní pojmy s ní související. Následně v praktické části jsou tyto analýzy praktikovány …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to develop a strategic analysis of the company SP Distribuce s.r.o. and proposing strategic recommendations to improve its management in the future. The work consists of a theoretical and practical part. The theoretical part describes the individual strategic analyzes, including their meaning and method of processing and basic concepts related to it. Subsequently …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80368
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2020
- Supervisor: Petra Štamfestová
- Reader: Klára Kubíčková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80368
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Strategic Analysis of Huawei Technologies Group Co., Ltd in Chinese market
Sailing Chen -
Strategic Analysis of Emaar Properties UAE
Jennet Orazova -
Strategic analysis of NIO Inc.
Aman Sharma -
Analýza konkurence na trhu prodeje sportovního a outdoorového vybavení
Vojtěch Pechal -
Strategická analýza okolí vybrané organizace s důrazem na analýzu konkurence
Michal Murárik -
Analýza konkurence vybrané společnosti
Van Duy Mai -
Preparation of labor market for the industry 4.0 focusing on the Russian labor market
Vasilisa Kurnikova -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová