Analýza internetového systému TripAdvisor Instant Booking – Darya Yacheika
Darya Yacheika
Bakalářská práce
Analýza internetového systému TripAdvisor Instant Booking
TripAdvisor Instant Booking system analysis
Anotace:
Pohostinství je jedno z nejdynamičtějších oblastí moderního podnikání. Článek je zaměřen na analýzu funkce TripAdvisor Instant Booking z pohledu zákazníka. Okamžitá rezervace na webu TripAdvisor − nový efektivní on-line kanál rezervace, který umožňuje ubytovacímu zařízení přijímat rezervace přímo na TripAdvisoru. Článek obsahuje případový postup provedení a zrušení rezervace prostřednictvím TripAdvisor …víceAbstract:
Hospitality is one of the most dynamic areas of modern business. This article is focused on the alalysis of online system TripAdvisor Instant Booking from the customer point of view. Instant Booking on TripAdvisor is a new effective online booking chanel that allows the accommodation to receive reservations directly at TripAdvisor. The article contains a case-by-step implementation and cancellation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13907/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2017
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
YACHEIKA, Darya. \textit{Analýza internetového systému TripAdvisor Instant Booking}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/xhpmma/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Online Reviews on Customer's Buying Decisions
Edina Nagyová -
Analysis of the Internet Marketing Strategy of AIESEC
Aneta Lačevová -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Pavla Hladečková -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
On-line prodej potravin - výzkum chování zákazníka na příkladu konkrétní firmy
Kateřina Volfová