Vliv komunikace v prostředí sociálních sítích na vnímání společnosti FTV Prima – Aneta Klímová
Aneta Klímová
Bachelor's thesis
Vliv komunikace v prostředí sociálních sítích na vnímání společnosti FTV Prima
The Impact of Social Media Communication on the Perception of FTV Prima
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem komunikace v prostředí sociálních sítí na vnímání společnosti FTV Prima. Cílem je identifikovat silné a slabé stránky komunikace společnosti na sociálních sítích. Teoretická část se věnuje zejména charakteristice marketingové komunikace, sociálním sítím a televiznímu trhu. Praktická část je zaměřena na společnost FTV Prima a její marketingovou komunikaci v čele …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the influence of communication in the social networking environment on the perception of FTV Prima. The goal of this thesis is to identify the strengths and weaknesses of the company’s communication on social networks. The theoretical part focuses mainly on the characteristics of marketing communication, social networks and the television market. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90004
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Martina Jelenová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90004
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová