Vliv komunikace v prostředí sociálních sítích na vnímání společnosti FTV Prima – Aneta Klímová
Aneta Klímová
Bakalářská práce
Vliv komunikace v prostředí sociálních sítích na vnímání společnosti FTV Prima
The Impact of Social Media Communication on the Perception of FTV Prima
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem komunikace v prostředí sociálních sítí na vnímání společnosti FTV Prima. Cílem je identifikovat silné a slabé stránky komunikace společnosti na sociálních sítích. Teoretická část se věnuje zejména charakteristice marketingové komunikace, sociálním sítím a televiznímu trhu. Praktická část je zaměřena na společnost FTV Prima a její marketingovou komunikaci v čele …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the influence of communication in the social networking environment on the perception of FTV Prima. The goal of this thesis is to identify the strengths and weaknesses of the company’s communication on social networks. The theoretical part focuses mainly on the characteristics of marketing communication, social networks and the television market. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90004
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Martina Jelenová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90004
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová