Marketingová strategie města Žatec v oblasti cestovního ruchu – Jitka JAROLÍMOVÁ
Jitka JAROLÍMOVÁ
Master's thesis
Marketingová strategie města Žatec v oblasti cestovního ruchu
Marketing strategy of the City Žatec in tourism
Anotácia:
Tématem mé diplomové práce je ?Marketingová strategie města Žatec v oblasti cestovního ruchu?. Cílem práce je zhodnocení marketingové koncepce cestovního ruchu na Žatecku, posouzení slabých a silných stránek a návrh vhodné marketingové strategie. Práce se soustředí na charakteristiku města Žatce a jeho zajímavostí, včetně jedinečného komplexu Chrám Chmele a Piva. Obsah práce je rozdělen do čtyř hlavních …viacAbstract:
The theme of my work is ?Marketing Strategy of the City Žatec in the Tourist Industry?. The goal of the work is to evaluate the marketing conception of tourisim in Žatec region, to judge weak and strong points and to propose suitable marketing strategies. The work focuses on the characteristics of Žatec and its sightseeings including the unique complex the Temple of Hops and Beer. The work is divided …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAROLÍMOVÁ, Jitka. \textit{Marketingová strategie města Žatec v oblasti cestovního ruchu}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/xhtxyr/.
Jak správně citovat práci
JAROLÍMOVÁ, Jitka. Marketingová strategie města Žatec v oblasti cestovního ruchu. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová