Bc. Petr Synek
Master's thesis
Marketingový výzkum
Marketing research
Anotácia:
V této diplomové práci se věnuji realizaci marketingového výzkumu pro internetový portál TopDesigner.cz se zaměřením na zadavatele grafických prací a jejich nákupní chování. Cílem výzkumu je identifikace a analýza faktorů, které zadavatele nejvíce ovlivňují při rozhodování o využití služeb zkoumaného projektu. V teoretické části uvádím potřebná východiska pro pochopení procesu marketingového výzkumu …viacAbstract:
This thesis looks at the implementation of marketing research for the TopDesigner.cz Internet portal, with focus on customers for graphics and their buying behavior. The aim of the research is to identify and analyze the factors that most concern customers when deciding whether to use the services of the researched project. The theoretical part includes the necessary starting point for understanding …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/exnis/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2014
- Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Nadväznosť manažérskych informačných systémov na objednávkový proces v elektronickom obchode
Lukáš Plško -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky
Markéta Šulcová -
Rozhodovací proces rodičů při výběru zájmového kroužku svých dětí
Zuzana Kubicová -
Role marketingového výzkumu v procesu budování značky
Adéla Křepelová -
Marketingová komunikace společnosti Kolormad proces s. r. o.
Veronika Procházka -
Úloha marketingového výzkumu v podniku
Irina Ryabtseva -
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
Vojtěch Kabeš