Kateřina GÖTHOVÁ

Diplomová práce

Klamavá reklama

Deceptive advertising
Anotace:
Diplomová práce je na téma klamavá reklama. První kapitola se zabývá hospodářskou soutěží, druhá nekalou soutěží, její právní úpravou a právními prostředky ochrany proti nekalé soutěži. Třetí kapitola je zaměřena na reklamu jako takovou, její definici a právní úpravu v českém a evropském právu. Čtvrtá kapitola se věnuje hlavnímu tématu této práce - klamavé reklamě, zejména její definici, české i evropské …více
Abstract:
The topic of my thesis is deceptive advertising in the Czech republic. The first chapter is about economical competition and the second chapter is about unfair competition. The third chapter is about advertising and the main part of my thesis about deceptive advertising is in the fourth chapter and it is mainly about legal definition but also about current czech and european legislation. Last part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: JUDr. Pavla Tloušťová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GÖTHOVÁ, Kateřina. Klamavá reklama. Plzeň, 2022. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta právnická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta právnická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta právnická

Magisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo