Vliv sociálních sítí a recenzních portálů na spotřební chování účastníků cestovního ruchu – Barbora Marešková
Barbora Marešková
Diplomová práce
Vliv sociálních sítí a recenzních portálů na spotřební chování účastníků cestovního ruchu
The impact of social media and review sites on consumer behaviour in tourism
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zjistit vliv sociálních sítí a recenzních portálů na spotřební chování účastníků cestovního ruchu. V návaznosti na primární cíl byly zvoleny dva dílčí cíle týkající se rozdílů spotřebního chování u jednotlivých segmentů cestovního ruchu. Teoretická část práce seznamuje čtenáře s veškerými faktory, které mají vliv na spotřební chování a nejčastěji aplikovatelnými kritérii …víceAbstract:
The aim of this thesis was to determine the influence of social media and review sites on consumer behaviour in tourism. In connection with the primary objective, two sub-objectives were set concerning the differences in consumption behaviour for each segment in tourism. The theoretical part of the thesis introduces all factors which have impact on consumer behaviour and the most commonly applicable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78152
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2019
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Zuzana Kvítková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78152
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Analysis of Consumer Behaviour in Touristic Field - on Example of Outgoing Tourism to Dubai
Julie Kalinová -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva