Dyslexic Pupils and Lessons of English Language – Bc. Andrea Vymazalová
Bc. Andrea Vymazalová
Diplomová práce
Dyslexic Pupils and Lessons of English Language
Dyslexic Pupils and Lessons of English Language
Anotace:
Tato diplomová práce si vzala za cíl prozkoumat situaci dyslektických žáků na klasické základní škole, jejich konkrétní projevy této diagnózy, motivaci, postoje a pocity vztahující se ke vzdělávání a realitu vzdělávání žáků s dyslektickými obtížemi z pohledu učitele. Teoretická část této práce vysvětluje příčiny vzniku dyslexie, zabývá se vybranými problémy, které mohou zažívat lidé s dyslexií a nabízí …víceAbstract:
The aim of this master’s thesis is to discover and portray a picture of dyslexic pupils in an ordinary Czech primary school, their symptoms, motivation, believes and feelings and the reality of schooling children with these difficulties from the point of view of a teacher. The theoretical part is explaining the cause of dyslexia, discusses some difficulties the dyslexic people might face and offers …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mmubh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Linda Nepivodová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Zerzová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
VYBRANÉ ETICKÉ PROBLÉMY SPOJENÉ S LÉČBOU LIDÍ S PSYCHICKÝM ONEMOCNĚNÍM Z POHLEDU KŘESŤANSKÉ ETIKY
Miroslav ŠKODA -
Výchovná práce s žáky středních škol s psychickými problémy v době pandemie COVID-19
Klára Zajícová -
Postoj zdravotníků k používání osobních ochranných pracovních pomůcek při kontaktu s pacienty s podezřením na onemocnění Covid-19
Jiří Roman -
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Learning Styles and Learning Strategies of Gifted Students in English Lessons
Hana Chlubná -
Vocabulary Learning Strategies of Adult Students of English
Andrea Šimečková -
Vocabulary Learning Strategies in Independent Learning Environments
Tereza Tkáčová -
Language Learning Strategies at lower grade of Grammar School
Markéta Čechová