Alina Kurbatova

Bachelor's thesis

Čeština a cizí jazyky v (české) reklamě v hotelnictví

Czech and foreign languages in the hotel advertising business
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá reklamou v hotelnictví a působením reklamy v cizích jazycich na společnost. Práce se skládá ze tři částí, teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část je zaměřená na reklamu, její historie a vývoj, cíle, druhy, marketingový mix, a také na hotelnictví, jeho historie a vývoj, kategorizace a klasifikace hotelů. Analytická část je zaměřená na výzkum. Stanovila jsem hypotézy …more
Abstract:
Bachelor thesis deals with advertising in hotel business and influence of advertisment in foreign languages on society. The work consists of three parts: theoretical, analytical and proposal. The first chapter of the theoretical part is focused on the history of advertising and its evolution, advertising objectives, types of advertisments, marketing mix, history and development of the hotel industry …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2015
  • Supervisor: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Reader: PhDr. Jaroslav Holoubek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze