Alina Kurbatova

Bachelor's thesis

Čeština a cizí jazyky v (české) reklamě v hotelnictví

Czech and foreign languages in the hotel advertising business
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá reklamou v hotelnictví a působením reklamy v cizích jazycich na společnost. Práce se skládá ze tři částí, teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část je zaměřená na reklamu, její historie a vývoj, cíle, druhy, marketingový mix, a také na hotelnictví, jeho historie a vývoj, kategorizace a klasifikace hotelů. Analytická část je zaměřená na výzkum. Stanovila jsem hypotézy …viac
Abstract:
Bachelor thesis deals with advertising in hotel business and influence of advertisment in foreign languages on society. The work consists of three parts: theoretical, analytical and proposal. The first chapter of the theoretical part is focused on the history of advertising and its evolution, advertising objectives, types of advertisments, marketing mix, history and development of the hotel industry …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedúci: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze