Online reputace cestovních kanceláří v České republice – Kateřina Kutová
Kateřina Kutová
Bakalářská práce
Online reputace cestovních kanceláří v České republice
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo vyhodnocení reputace 6 vybraných cestovních kanceláří v České republice v prostředí internetu a určení klíčových faktorů ovlivňující reputaci těchto cestovních kanceláří. Zvoleny byly cestovní kanceláře Blue Style, Fischer, Exim tours, Čedok, České kormidlo a Alexandria. V práci byla použita deskriptivní analýza, obsahová analýza a analýza rozptylu. Recenze byly analyzovány …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis was to evaluate the reputation of 6 selected travel agencies in the Czech Republic in the internet environment and to determine the key factors influencing the reputation of these travel agencies. Travel agencies Blue Style, Fischer, Exim tours, Čedok, České kormidlo and Alexandria were chosen. Descriptive analysis, content analysis and variance analysis were used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/vzfk4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 7. 2024
- Vedoucí: Mgr. Michal Konečný, PhD.
- Oponent: Ing. Vendula Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Karyna Chybova -
Návrh online komunikační strategie cestovní kanceláře
Hai Nam Nguyen -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Analýza online marketingových nástrojů vybraných cestovních kanceláří
Adéla Radoušková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Význam a kvalita online distribučních cest CK/CA v ČR
Tereza Paďouková -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Klíčová Klíčová -
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Karyna Chybova