Evangelina Iakovleva

Bachelor's thesis

Srovnání věrnostních programů Emirates Skywards a Miles&Smiles a jejich místo v marketingové strategii daných leteckých společností

Comparison of Emirates Skywards and Miles&Smiles loyalty programs and their position in the marketing strategies of those airlines
Abstract:
Tato bakalářská práce bude popisovat letecké společnosti Emirates a Turkish Airlines, jejich věrnostní programy a to, jak ovlivňují marketingovou strategii těchto leteckých společností. Hlavním cílem této práce bude posouzení vlivu věrnostních programů na letecké společnosti a jejich marketingovou strategii. V teoretické části budou popsány teoretické pojmy, které jsou nezbytné pro pochopení tématu …more
Abstract:
This bachelor thesis will describe Emirates and Turkish Airlines, their loyalty programs and how they influence the marketing strategy of these airlines. The main objective of this work will be to assess the impact of loyalty programs on airlines and their marketing strategy. In the theoretical part, the theoretical concepts that are necessary for understanding the topic will be described: aviation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2023
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Vera Yudina

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90208