Srovnání věrnostních programů Emirates Skywards a Miles&Smiles a jejich místo v marketingové strategii daných leteckých společností – Evangelina Iakovleva
Evangelina Iakovleva
Bachelor's thesis
Srovnání věrnostních programů Emirates Skywards a Miles&Smiles a jejich místo v marketingové strategii daných leteckých společností
Comparison of Emirates Skywards and Miles&Smiles loyalty programs and their position in the marketing strategies of those airlines
Abstract:
Tato bakalářská práce bude popisovat letecké společnosti Emirates a Turkish Airlines, jejich věrnostní programy a to, jak ovlivňují marketingovou strategii těchto leteckých společností. Hlavním cílem této práce bude posouzení vlivu věrnostních programů na letecké společnosti a jejich marketingovou strategii. V teoretické části budou popsány teoretické pojmy, které jsou nezbytné pro pochopení tématu …moreAbstract:
This bachelor thesis will describe Emirates and Turkish Airlines, their loyalty programs and how they influence the marketing strategy of these airlines. The main objective of this work will be to assess the impact of loyalty programs on airlines and their marketing strategy. In the theoretical part, the theoretical concepts that are necessary for understanding the topic will be described: aviation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90208
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2023
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Vera Yudina
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
IAKOVLEVA, Evangelina. \textit{Srovnání věrnostních programů Emirates Skywards a Miles\&{}Smiles a jejich místo v marketingové strategii daných leteckých společností}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2023. Available from: https://theses.cz/id/xjug78/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90208
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová