Vybrané faktory ovlivňující rozvoj pohybu dítěte s kombinovaným postižením – Mgr. Barbora Zedková
Mgr. Barbora Zedková
Bachelor's thesis
Vybrané faktory ovlivňující rozvoj pohybu dítěte s kombinovaným postižením
Selected factors affecting the development of the movement of a child with multiple disabilities
Anotácia:
Bakalářská práce „Vybrané faktory ovlivňující rozvoj pohybu dítěte s kombinovaným postižením“ se zabývá problematikou rozvoje pohybových schopností dítěte s kombinovaným postižením. Zaměřuje se na vliv pedagogické podpory ve škole, vliv podpory v rodině a vliv osobnostních vlastnosti dítěte na rozvoj jeho pohybových schopností. Vymezuje pojem kombinované postižení, uvádí možné příčiny postižení, charakterizuje …viacAbstract:
Bachelor thesis „Selected factors affecting the development of the movement of a child with multiple disabilities“ deals with the development of motor skills of children with multiple disabilities. It focuses on the effect of educational support at school, the influence of family support and influence of personality characteristics of the child to develop his motor skills. It defines the term multiple …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nyqz4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2012
- Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Zita Nováková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Distribution of radionuclides in fluvial sediments and possibilities of their monitoring
Daniel Bednář -
The possibilities of using geo-information technologies and their potential to complement traditional methods of historical-cartographic research on the example of Moravian cartography
Josef Chrást