Financovanie podnikateľských aktivít - forma podpory MSP v SR/regióne – Bc. Michal Majerčík
Bc. Michal Majerčík
Diplomová práce
Financovanie podnikateľských aktivít - forma podpory MSP v SR/regióne
Financing of business activities – a form of support for small and medium businesses in Slovakia/region
Abstract:
MAJERČÍK, Michal, Bc.: Financing of business activities – a form of support for small and medium businesses in Slovakia/region, Dissertation, Banking Institute Prague, foreign university Banská Bystrica, Department of finance and financial business, Supervisor: doc. Ing. Peter Gallo, CSc., Banská Bystrica, April 2012, Pages: 75 The aim of our dissertation is to analyze the possibility of financial …víceAbstract:
MAJERČÍK, Michal, Bc.: Financovanie podnikateľských aktivít – forma podpory MSP v SR/regióne, Diplomová práca, Bankovní institut vysoká škola Praha, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica, Katedra financií a finančných obchodov, vedúci diplomovej práce: doc. Ing. Peter Gallo, CSc., Banská Bystrica, Apríl 2012, Počet strán:75 Cieľom našej diplomovej práce je analyzovať možnosti finančnej podpory malých …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/xa5hg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Peter Gallo, CSc.
- Oponent: Prof. Ing. Juraj Nemec, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík