Reflexe pravopisné problematiky u studentů SŠ (se zaměřením na vyjmenovaná slova) – Bc. Veronika Myslivcová
Bc. Veronika Myslivcová
Bakalářská práce
Reflexe pravopisné problematiky u studentů SŠ (se zaměřením na vyjmenovaná slova)
Reflection on Orthographic Issues Among Secondary School Students (Focusing on Enumerated Words)
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá reflexí pravopisné problematiky u studentů středních škol. Jejím cílem je zjistit, nakolik ovládají studenti správný zápis vyjmenovaných slov a zda znají jejich význam. Případně navrhnout, jak přispět ke zlepšení současného stavu. Šetření je realizováno prostřednictvím metody kvantitativního dotazníku vyplněného od 120 studentů ze tří různých středních škol. Výběr …víceAbstract:
This bachelor's thesis addresses the reflection on orthographic issues among secondary school students. Its aim is to determine the extent to which students possess accurate spelling of enumerated words and understand their meanings. It also seeks to suggest methods for improving the current situation. The study is carried out through a quantitative questionnaire completed by 120 students from three …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cty43/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: PhDr. Jarmila Vojtová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. et Mgr. Tereza Kozlová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Český jazyk a literatura / Český jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
The Popularity of Private Tutoring among Czech Secondary School Students
Eva Vahlström -
Utilization of YouTube for autonomous learning purposes among Czech secondary school students
Sabina Sedláková -
Upper Secondary School Students' Beliefs about English Language Learning
Pavlína Skalová -
Motivation to Learn English: An Inquiry into In-class and Extramural Motivation of Czech Upper-Secondary School Students
Tímea Petrovičová -
Upper Secondary School Students’ Perceptions about Learner Autonomy in Preparation for B2 First
Martina Ambrozová -
Postoje studentů středních škol k vysokoškolskému vzdělání se zaměřením na studenty středních odborných škol
Nikola FRANCÁKOVÁ -
Studenti středních škol a jejich závislost na sociálních sítích
Patrik KOLÁŘ -
Aspekty kariérní identity u českých studentů středních odborných škol s řemeslným zaměřením a studentů vysokých škol v období vynořující se dospělosti
Jana Máchová