Pozitivní a negativní myšlení jako zdroj úspěchů ve škole – Bc. Simona ŠELONGOVÁ
Bc. Simona ŠELONGOVÁ
Master's thesis
Pozitivní a negativní myšlení jako zdroj úspěchů ve škole
Positive and negative thinking as a source of successes in school
Anotácia:
Tématem této diplomové práce je pozitivní a negativní myšlení jako zdroj úspěchů ve škole. V teoretické práci se zabýváme pozitivním a negativním myšlením, přeměnou pesimisty v optimistu, pozitivní psychologií a stimuly pozitivního a negativního myšlení. V praktické části je průzkumným problémem souvislost výborné známky s pozitivním myšlením a souvislost dobré známky s negativním myšlením. Hlavním …viacAbstract:
The thesis deals with positive and negative thinking as a source of successes in school. The theoretical part describes positive and negative thinking, transformation of person from pessimist to optimist, positive psychology and also impulses of positive and negative thinking. The practical part is research, which describes connection between excellent grades with positive thinking and connection between …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zverejniť od: 3. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Miriam Prokešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠELONGOVÁ, Simona. Pozitivní a negativní myšlení jako zdroj úspěchů ve škole. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Upper Secondary Schools / 2s-vv-ped-12
Práce na příbuzné téma
-
Práce s mechanizmy a projevy pozitivního a negativního transferu mezi ruštinou a češtinou při výuce ruského jazyka
Sendy Motin -
Výzkum frekvence užívání ICT u dětí a mládeže a její možné pozitivní a negativní vlivy.
Vladimír JAKL -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
Výzkum frekvence užívání ICT u dětí a mládeže a její možné pozitivní a negativní vlivy
Vladimír JAKL -
Konflikt práce a mateřství a jeho vztah k rodičovskému sebehodnocení, osobnosti a perfekcionismu
Štěpánka Svárovská -
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ -
Historie a vývoj projektově orientované výuky na oddělení knihovnictví na Ústavu bohemistiky a knihovnictví
Alena Glauderová -
Technologie detekce alkoholu a drog - šetření záchytu alkoholu a drog v Libereckém kraji
Hana Straková