Pozitivní a negativní myšlení jako zdroj úspěchů ve škole – Bc. Simona ŠELONGOVÁ
Bc. Simona ŠELONGOVÁ
Master's thesis
Pozitivní a negativní myšlení jako zdroj úspěchů ve škole
Positive and negative thinking as a source of successes in school
Abstract:
Tématem této diplomové práce je pozitivní a negativní myšlení jako zdroj úspěchů ve škole. V teoretické práci se zabýváme pozitivním a negativním myšlením, přeměnou pesimisty v optimistu, pozitivní psychologií a stimuly pozitivního a negativního myšlení. V praktické části je průzkumným problémem souvislost výborné známky s pozitivním myšlením a souvislost dobré známky s negativním myšlením. Hlavním …moreAbstract:
The thesis deals with positive and negative thinking as a source of successes in school. The theoretical part describes positive and negative thinking, transformation of person from pessimist to optimist, positive psychology and also impulses of positive and negative thinking. The practical part is research, which describes connection between excellent grades with positive thinking and connection between …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2015
Accessible from:: 3. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Miriam Prokešová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠELONGOVÁ, Simona. Pozitivní a negativní myšlení jako zdroj úspěchů ve škole. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Upper Secondary Schools / 2s-vv-ped-12
Theses on a related topic
-
Práce s mechanizmy a projevy pozitivního a negativního transferu mezi ruštinou a češtinou při výuce ruského jazyka
Sendy Motin -
Výzkum frekvence užívání ICT u dětí a mládeže a její možné pozitivní a negativní vlivy.
Vladimír JAKL -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
Výzkum frekvence užívání ICT u dětí a mládeže a její možné pozitivní a negativní vlivy
Vladimír JAKL -
Konflikt práce a mateřství a jeho vztah k rodičovskému sebehodnocení, osobnosti a perfekcionismu
Štěpánka Svárovská -
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ -
Historie a vývoj projektově orientované výuky na oddělení knihovnictví na Ústavu bohemistiky a knihovnictví
Alena Glauderová -
Technologie detekce alkoholu a drog - šetření záchytu alkoholu a drog v Libereckém kraji
Hana Straková