Tereza Knobová

Diplomová práce

Statistické metody prognózování poptávky a marketingová propagační kampaň vybraného produktu Želivského klášterního pivovaru

Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na řešení problému v Želivském klášterním pivovaru, kterým je nedostatečný a nepravidelný odběr vařeného a prodávaného piva. Práce zpracuje kvantitativní data o odběru jednotlivých druhů piva v daném pivovaru, aplikuje statistické metody časových řad a vytvoří prognózu poptávky. Poté analyzuje trh v podobě dotazníkového šetření. Podle výsledků analýz se práce zaměří …více
Abstract:
This thesis is focused on solving a problem in Želivský klášterní pivovar, which has insufficient and irregular consumption of beer. This work will process quantitative data about consumption of each type of beer in the brewery. Then, it will apply statistical methods of time series and will create a demand forecast. The questionnaire survey will be used as the form of the market analysis. According …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor: http://theses.cz/id/xksfi9/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2015

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací podniku